Subject: Äriregister ei kajast õigeid andmeid!
From: Anneli Siniväli <[email-masked]>
To: "registriosakond", "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 11 Apr 2025 11:46:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Miks Äriregistris B kaardil on valed andmed?
Miks registriosakonna töötajad ei täida oma töö kohustusi korrektselt?

KÜ Nisu 30 on teinud avalduse 12.10.2022 Tartu Maakohtu Registriosakonnale 
avalduse (manuses) uute juhatuse liikmete sisestamiseks . Avalduses on ka 
volituste kehtivuse kuupäev 05.10.2024.
Aga see info ei kajastu registrikaardil . Isikute volituste alguskuupäev on 
sisestatud aga lõppkuupäev on sisestamata!
Seadus nõuab registripidajalt esitatavate dokumentide seadusega sätestatud 
vormi- ja sisunõuete järgmise kontrollimist.
Äriregistri seaduses on kirjas, et registritoimiku andmeks on ka juriidilise 
isiku organi liikme
ametiaja kestus.

Alates 06.10.2024 kuni 27.03.2025  (uue juhatuse -vanade liikmete- valimise 
kü üldkoosolek, uut protokolli pole veel registriosakonnale esitatud) 
kajastuvad registris andmed, mis ei vasta tegelikkusele ja mis eksitavad 
kolmandaid isikuid! Pidevalt toonitas juhatus, et nad on äriregistrisse 
edasi! On sõlmitud lepinguid, milleks ei olnud neil liikmete volitusi.

1.Kas juhatuse liikmete , kelle volitused lõppesid 05.10.2024 , kehtivad 
volitused edasi kui Äriregistris on nende volituste lõppkuupäev märkimata?
2. Uuesti kandideerimisel, 6 kuud  hiljem 28.93.2025 osutusid nad  valituks 
uuesti juhatusse. Olles  registrikaardil, kas nad pidid selle aja jooksul ka 
täitma juhatuse liikmete ülesandeid?

3.Kas praeguses situatsioonis peab Äriregister märkima ikkagi eelmiste 
volituste lõppemise lõppkuupäeva ja avama uue kande uue volituste kehtima 
hakkamise kuupäevaga 28.03.2025 samadele -endistele juhatuse liikmetele uue 
avalduse esitamise alusel?

Olen saatnud registriosakonnale 21.11.2024 kirja ka kü Nisu 30.02.10.2024 
üldkoosoleku protokolli seoses muudatuste tegemiseks, st kustutada Samson, 
Butova ja Kreegi esindusõiguslike isikute nimekirjast registris.
Edastati määrus, kus viidati, et protokollil puudub protokollija allkiri ja 
kannet ei saa teha.
Miks ei kontrollinud kohtuniku abi 12.10.2022 registriosakonnale saadetud 
avaldusest volituste kehtivuse kuupäeva- 05.10.2024 ja ei lisanud 
esindusõiguse lõpp- kuupäeva!
-- 

Lugupidamisega
Anneli Siniväli